BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

CARI LA APA YG PATUT

About Me

Foto saya
Iera? Oh,that is my cute name..hehe..Wanna know my full name?ok,my name is Iera Nadzirah binti Zakaria.I stay with my friend at Taman Bahtera near from Kolej Harun Aminurrashid KHAR.Nak promote KHAR kejap.Huhu.This year im 22 years old.What? i can't believe it.My face tak macam 22 years old.But that is true my prem.Trust me ok.06 sept 1987 is my birthday.So,jangan buat-buat lupa eh.Just a wish pun cukup buat aku.Maybe that's all.

~IERA NADZIRAH~

Selasa, 20 Oktober 2009

.:abang baik sgt2:.

terharu betol aku ngan abg, ape je yg aku nk dia cuba utk mendapatkannya...syg betol abg kt aku...aku pon syg abg jgk....hehe...=).....abg cuma nk aku menghormatinya, hormati dia sbg lelaki yg akan menjaga aku kelak, lelaki yg bakal menjadi pasangan hidupku....sinar kebahagiaan semakin berkilau dlm hidup aku kini...betapa aku menghargai atas kejujuran cinta yg diberi...begitu bnyk pengorbanannya yg aku x mmpu balas.....=)
p/s : hargailah pasangan anda sekiranya anda juga mahu dihargai....

0 ulasan:

DO U WANT TO DATE ME?